Tuesday 28 June 2016

Collect memories from KMM

Hai semua lama tak update blogger. Ya Allah..nampak tak my blogger makin dilupakan. Miss busy sikit akhir-akhir ni. Lepas dapat result,sibuk kerja lagi lah lupa semuanya.
Okay sekarang ni Miss makin bertambah tambah busy because I continued my studies at the KMM @ Kolej Matrikulasi Melaka. Amik kau... aishhh nie masih bebaru lagi so tak rasa sangat stress ye but when start class hmmm hanya Allah yang tahu. Dulu sebelum decide nak sambung study kat Matrik nie ramai yang cakap kat matrik ni susah kat matrik stress. My parents also says that they scared that me can be crazy because tension study.
But when i come to this matrik..you know what penghuni KMM said? They said this matrikulasi so awesome and you will miss your moment at this KMM. Okay. So i change my mind that everything people said about matrik nie susah. Okay lah i tried find a new friend a new classes and a new teacher.
Firstly i found my roommates. And  before this i never never have roommates. Because before this i just sleep alone hahaha and now kena biasakan diri sleep dengan kengkawan.nasib baik lah dah terbiasa pi camping. Waaa at that first i very shy to talk to other roommate. But they are very spoting and they re also funny. It make me more comfortable. Aiggooo yaaaa.
Second time orientasi yang sangat menyebalkan. ahakkk nanti miss story2 ea sekarang nak pi class. I'm very sorry if my english very very broken haha. miss buat macam nie pun sebab kene biasakan dengan speaking and writing semua. Tak apa lah permulaan okaylah bai. Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment