Monday 6 July 2015

Kawan or cinta

Assalammualaikum hai awok and awok huahua... Lama tak update rindu blog nie. Tak lama lagi terus tak bukak hihi. Hmm dah berapa lama miss tak bukan blog nie ye?lama jugak kan? Sekarang dah puasa lagi dua minggu nak Raya. Haha lama jugak tak update. Lepas raya ada Trial tu yang mungkinlah miss tak update sehinggalah ke akhir tahun. So jangan nak rindu miss ea...haha (kidding jer).
Banyak beno miss membebel haha. Tajuk entry kita kali ini "kawan or cinta?" persoalan yang mungkin anda-anda semua jawab dengan slow and perlahan,right? Mesti dalam kalangan manusia terutama remaja seperti miss akan mengalami soalan seperti ini. Hal ini disebabkan apabila kita mempunyai kawan rapat daripada Kaum Adam. Orang akan menyalah ertikan dengan perhubungan seperti ini. Pelikkan? Bila bff perempuan and perempuan tak salah faham pulak. Takkan kawan nak yang sejenis jer mesti nak yang variation right? Baru best hidup macam nie. Seperti ibu miss menyebut kawan biar seribu setia biarlah satu. So, why not kawan dengan berlainan jantina?seronok tau.. Kita boleh main ganas, bergosip dengan dorang.
But warning daripada miss jangan sampai falling in love pulak. Ye lahkan bila dah selalu bersama,sampai bermesej dengan mereka so, ada kemungkinan 90% kita akan sayang and falling in love dengan kawan lelaki kita tu. So berjaga-jaga okay. Kawan tu kawan jugak but mesti ada jarak tau. Jangan main langgar jer. So tak adalah orang salah faham dengan kita Kalau ada batas-batas antara persahabatan tu.
So kawan-kawan diluar sana jangan salah faham jika ada kawan-kawan awak diluar sana yang ada persahabatan sebegini. Kalau rasa ragu,apa kata bertanya dahulu. Sekurang-kurangnya kita dapat hindarkan fitnah kan?...
So sampai Sini sahaja entry kali ini. Maaf kalau ada teks yang tak.faham Kadang-Kadang jadi berbelit haha..okay babai Assalammualaikum dunia

Bff takkan.terpisah

No comments:

Post a Comment