Monday 7 December 2015

bestfriend sepanjang hayat



huuuuuyaaaaa finally exam spm dah habis. alhamdulillah habis jugak dugaan and cabaran yang miss terima. sekarang berdebar tunggu result jer lah. risau gila kot. dah lah jawab macam taik hahaha.hari-hari terakhir ni lah lepak dengan member-member semua. memang lah sedih tapi nak buat macam mana itu yang terakhir. it's okay asal seronok jer. penuh dengan dugaan dalam hidup kita ni.

kasih sayang kami takkan terpisah beb. itulah yang miss rasa sekarang nie. diorang nie lah yang tolong miss masa miss dalam keadaan huru hara. tolong miss dalam homework semua. ingatkan miss buat apa yang perlu. kitoeang juga ada impian tau..katanya nak bukak bakery M.E.R.S insyaallah kalau ada rezeki itu lah kami buka. semoga persahabatan ini until jannah. mereka inilah yang akan bawa aku ke syurga kelak.

setiap daripada kami banyak perwatakan. ada yang suka melawak,ada yang blur blur, ada yang spoting banyak sangat perwatakkan kami ini. yang paling penting mereka inilah yang memahami dan banyak membantu time saat susah.dorang nie yang selalu karok bersama. tengok wayang bersama. gelak pun bersama. semuanya bersama. saat indah time itu. bila lagi dapat buat begitu... insyaallah kalau ada masa kita enjoy lagi hahahaha

insyaallah insyaallah insyaallah jika ada jodoh mereka inilah yang akan jaga dan berkawan dengan miss sehingga akhir hayat.

No comments:

Post a Comment