Monday 16 March 2015

Beza luahan cinta dulu dengan sekarang

 
 
pecah kaca pecah gelas bila baca harap dibalas..
eh?betul ke?hahah macam pelik jer hahaha
sory lah Miss mengarut petang-petang ni. Kiasan yang di atas tu selalu kita dengar dalam surat cinta an.. Dulu-dulu kalau kita suka kat seseorang itu, kita bagi surat cinta kat dia. Then nanti dia balas balik SWEET kan?? nanti dalam surat tu ada bedak. Nak bau wangi lah kan.. Nak bagi kat kekasih hati kan hahaha. itu dulu bagi surat-surat.

sekarang zaman dah berubah , banyak teknologi yang dicipta untuk kemudahan kita. Macam whatsupp,wechat,facebook,twitter macam-macam lagi lah.
Orang sekarang luahkan perasaan kat laman sosial jer.tak pun mesej jer.Tak cakap kat depan-depan pun best ke? tak romantik lah kalau luahkan kat laman sosial kat mesej. Macam tak ikhlas jer. yer lahkan kalau kat laman sosial orang tengok kita kat dp tu macam cantik jer lepas ajak jumpa. Bila dia tahu yang kita cuma indah khabar dari rupa terus tak jadi nak bercinta dengan kita. Mana boleh macam tu nampak sangat dia cuma nak kita sebab rupa kita bukan dengan sifat-sifat kita.

Tapi bila orang dulu bagi surat confirm lah dia kenal kita kan? dulu mana ada facebook yang boleh letak gambar kat dp. So orang bagi kita surat hanya yang kenal kita jer lah kan hahaha.

So lepas nie kalau nak bercinta main surat-surat dulu okay...hahaha kidding jer

okay lah sampai sini sahaj entry kali ini. bye!!

No comments:

Post a Comment